Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Αυτή είναι η νέα “ψηφιακή” γαλλική φρεγάτα!


Το γαλλικό υπουργείο Άμυνας ανέθεσε στην DCNS το πρόγραμμα ναυπήγησης πέντε φρεγατών που θα αποτελούν την εναλλακτική λύση στις φρεγάτες πολλαπλών αποστολών Fremm. Δεν αποκλείεται να απασχολήσει στο μέλλον και το ελληνικό ΠΝ.

Η πρώτη από τις πέντε φρεγάτες θα πρέπει να παραδοθεί το 2023 με την έναρξη  ενεργού υπηρεσίας το 2025.
Θα πρόκειται για ψηφιακή φρεγάτα τελευταίας γενιάς λένε οι σχεδιαστές της.
Η νέα φρεγάτα BELH @ RRA θα σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από το DCNS, μαζί με την THALES που θ΄ αναλάβει την ανάπτυξη του ραντάρ νέας γενιάς.
Ο σχεδιασμός των φρεγατών BELH @ RRA αντιπροσωπεύει περίπου δύο εκατομμύρια ώρες εργασίας για τα γραφεία σχεδιασμού της DCNS. Για ολόκληρο τον Όμιλο DCNS, η κατασκευή μιας φρεγάτας BELH @ RRA αντιπροσωπεύει κατά μέσο όρο δύο εκατομμύρια ώρες εργασίας, εκ των οποίων τριακόσιες χιλιάδες ώρες για τα γραφεία σχεδιασμού.

Ο  Hervé Guillou, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της DCNS δήλωσε: “Είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε, παράλληλα με την THALES, στην ανανέωση των γαλλικών ναυτικών δυνάμεων χάρη σε ένα νέο σκάφος που ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός ναυτικού παγκόσμιας κλάσης.Η ανάθεση αυτής της σύμβασης μας επιτρέπει επίσης να αναπτύξουμε μια φρεγάτα που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της  διεθνούς αγοράς ».
Η φρεγάτα θα ΄χει εκτόπισμα 4.000 τόνων και προορίζεται κυρίως για ανθυποβρύχιο πόλεμο,αλλά θα ΄χει σημαντικές δυνατότητες αεράμυνας και θα διαθέτει το νέο THALES SEA FIRE που θα είναι εξοπλισμένο με βλήματα Aster 30 από τη MBDA.
Η ενσωμάτωση των τελευταίων ψηφιακών τεχνολογιών θα εξασφαλίσει ότι το πλοίο θα μπορέσει να εξελιχθεί σε περίοδο σχεδόν σαράντα ετών. Τα συστήματα επεξεργασίας πληροφοριών θα εκσυγχρονιστούν σταδιακά ώστε να προσαρμόζονται στις αλλαγές του επιχειρησιακού πλαισίου και την εμφάνιση μελλοντικών απειλών.
Με τη φρεγάτα BELH @ RRA, η DCNS προτίθεται να συνεχίσει την επιτυχία των φρεγατών  La Fayette, . Η DCNS ολοκληρώνει τη γραμμή παραγωγής της τοποθετώντας αυτή τη νέα φρεγάτα ανάμεσα στις FREMM των 6,000 τόνων και των Gowind® των 2.500 έως 3.000 τόνων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου